Nazovite nas: +385 1 6542 855
5 razloga za šlauf oko trbuha

5 razloga za šlauf oko trbuha

Od nedostatka sna do genetskih čimbenika, postoji čitav niz razloga zašto nikako ne možete skinuti onaj dosadni šlaufić s trbuha.
Rješavanje sala s trbuha važno je iz više razloga. Osim što bez njega izgledate mnogo bolje, ne smijete zaboraviti ni one zaista važne razloge poput viška masti na trbuhu osobito onog koji okružuje organe, a povezan je s bolestima srca, dijabetesom tipa 2 i nekim vrstama raka.

         1. Menopauza

U menopauzi se usporava stvaranje hormona progesterona i estrogena, a pada i razina testosterona, ali sporije. Ta promjena hormona kod žena izaziva stvaranje trbušne masti. S godinama se mijenja način na koji vaše tijelo dobiva i gubi kilograme. Kod oba spola tijekom starenja pada broj kalorija koje tijelo treba da bi normalno funkcioniralo. Žene se, k tome, moraju suočiti i s menopauzom.

         2. Previše prerađene hrane i loših masnoća

Tijelo ne reagira na sve masti na isti način. Prirodne namirnice kao što su voće, povrće i cjelovite žitarice bogate su antioksidansima koji imaju protuupalna svojstva i mogu spriječiti skupljanje masnog tkiva na trbuhu. Trbušne masne naslage povezane su s upalnim procesom, a previše prerađene hrane ometa sposobnost vašeg tijela da istopi salo na trbuhu.

         3. Stres

Više razine kortizola – više visceralnog masnog tkiva. Posao, računi, djeca… Sve su to izvori stresa zbog kojih pribjegavate tješenju hranom, ali na nemogućnost mršavljenja utječe i kortizol, hormon stresa, koji može povećati stvaranje masti u vašem organizmu.

         4. Premalo sna

Istraživanjem koje je trajalo gotovo 16 godina i u kojem je sudjelovalo gotovo 70.000 žena utvrđeno je da su žene koje su spavale pet (ili manje) sati dnevno imale 30 posto veću vjerojatnost da se udebljaju od onih koje su spavale preporučenih osam sati. Ako spavate manje od šest sati, evo jedan jednostavan način kako možete smanjiti svoj trbuščić: spavajte više.

         5. Radite pogrešne vježbe

Svakodnevne kardio vježbe odlične su za vaše srce i kondiciju, no one ne čine mnogo za vaš struk. Treninzi snage povećavaju vašu mišićnu masu što ubrzava sagorijevanje masti, pojašnjava dijetetičarka Kate Patton. Ona preporučuje 250 minuta vježbi umjerenog intenziteta ili 125 minuta vježbi visokog intenziteta tjedno. Ako radite trbušnjake – prestanite. Oni sami neće vam nimalo pomoći. Umjesto toga, Natalie Jill, certificirana osobna trenerica iz San Diega preporučuje da radite funkcionalne vježbe koje istovremeno djeluju na trbušne mišiće, mišiće leđa, zdjelice i drugih dijelova tijela.

 

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži