Nazovite nas: +385 1 6542 855
Mislite da se zdravo hranite? Ovdje griješite!

Mislite da se zdravo hranite? Ovdje griješite!

Pitate li se ponekad pretjerujemo li u pokušaju da sasvim savladamo zdravu prehranu? Svaki tjedan slušamo nove fit & health trendove, imamo nove zdrave super namirnice ili pak skroz novu popularnu vrstu tjelovježbe. Uz sve ovo lako se pogubiti, pa saznajte koje greške ljudi rade svakodnevno, vjeućuji da se zdravo hrane, a u stvari si rade štetu.

1) GLUTEN FREE – Ako na pakiranju piše gluten-free, to nikako odmah ne znači da je namirnica zdrava! Iako ima puno prednosti, jednako tako gluten-free hrana zna biti puna dodanih šećera, prema tome ako mislite da ste odabrale najbolju odnosno najzdraviju opciju, malo više obratite pažnju na deklaraciju.

2) LOW FAT – I ova vrsta hrane može sadržavati puno šećera kako bi okus bio što bolji, ali prava je zabluda da masnoće moraju biti loše – dobre masnoće jedite u avokadu, pašasim polodovim, ribi i maslinovom ulju.

3) UMJETNA SLADILA – Razmislite o nepotrebnim šećerima koje unosite u organizam, a pri tomet imajte na umu da mnogi proizvodi s umjetnim sladilima sadrže i šećere.

4) MALI I ČESTI UNOS HRANE – Konstantno grickanje kroz dan se može odbiti o glavu, pa osim ako imate problema sa šećerom u krvi, držite se pravila 3-5 većih nutritivno bogatih obroka po danu.

5) PREVIŠE SOJE – Sojin biljni hormon nalik na estrogne može opako poremetiti razinu hormona u vašem tielu, pa soju jedite tek povremeno s mlijekom ili tofu.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži