Nazovite nas: +385 1 6542 855
Odaberite najbolji sport za sebe!

Odaberite najbolji sport za sebe!

S dolaskom lijepog proljetnog vremena, budi se ona ljudska potreba za većim kretanjem. Već i ptice na grani znaju da bi čovjek bio apsolutno zdrav treba se kretati, baviti se sportom i naravno, imati zdravu i uravnoteženu prehranu. Svatko za sebe bira sport i vrstu kretanja koja mu odgovara. Uvijek obratite pažnju na to kakve ste konstitucije, zdravlja te što je realno vašim mogućnostima. Mi vam donosimo neke zdravih mogućnosti kretanja u prirodi.

TRČANJE

Aerobna vježba koja je izvrsna za dobivanje kondicije te jačanje nogu i trbušnog zida. Ako želite skinuti kilograme ovo je idealna aktivnost za vas. Pošto zanemarujete gornji dio tijela, stručnjaci preporučaju da se uz trčanje bavite još nekom aktivnošću, poput plivanja ili dizanja utega. Trčanje čini čuda za kardiovaskularni i dišni sustav, no zanemaruje se muskulatura gornjeg dijela tijela, te su moguće ozljede zglobova.

BICIKLIZAM

Izvrsna aerobna vježba, ima vrlo povoljne učinke na kardiovaskularni sustav te na tjelesnu figuru i tonus mišića. Iako je rizik od ozljede pri okretanju pedala vrlo nizak ljudi bi trebali pripaziti kada voze bicikle po vani, preporučamo da se držite označenih staza, te da nosite zaštitnu kacigu.

PLIVANJE

Plivanje je jedan od najboljih načina da aktivirate cijelo tijelo te krvožilni i dišni sustav. No, kako bi se postigao maksimalni efekt treba pravilno izvoditi tehniku, ako ste tek na početku vrlo vjerojatno nećete imati kondicije da izdržite tempo.

ALPINIZAM

anaerobna vježba, ali od vas se zahtijeva eksplozivnost kako bi skočili s jedne izbočine na stijeni na drugu. Takvi pokreti ne pružaju previše koristi za vaše srce, no izvrsni su za snagu, izdržljivost i fleksibilnost. Zbog konstantnog istezanja i skupljanja udova, alpinisti imaju dugačke i tanke mišiće.

 

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži