Nazovite nas: +385 1 6542 855
Pozdravite sunce za tek nekoliko minuta

Pozdravite sunce za tek nekoliko minuta

Dovoljno je da se probudite 15 minuta ranije nego inače. Joga vas treba učini zdravijima, snažnijima i sretnijima, a ne frustrirati vas i stvarati vam dodatan stres. Vježbate li ga samo petnaestak minuta dnevno, tijelo će vam postati gipkije, imat ćete manje problema s leđima i više energije

Ujutro, kad otvorite oči, nemojte odmah početi razmišljati o obavezama i problemima niti uzeti pametni telefon u ruke te hrliti na društvene mreže. Dan započnite jogom i to vježbama disanja, poznatih pod nazivom pranajama. Ovim načinom ćete tijelo nakon noćnog odmora napuniti kisikom, odnosno revitalizirati i pripremiti za stresnu svakodnevicu.

Opis vježbe

Početni položaj (SAMASTHITIH): stanite na početak prostirke, nožni palčevi spojeni, opustite ramena, aktivirajte bedrene mišiće, zdjelicu držite u neutralnom položaju.

1. VINYASA: s udahom podignite ruke iznad glave, spojite dlanove i pogled usmjerite prema njima
2. VINYASA: s izdahom se pretklonite, ruke položite uz stopala, ako je potrebno savijte koljena, pogled je usmjeren u vrh nosa
3. VINYASA: s udahom izravnajte leđa, bedra su aktivna, aktivirajte mišiće donjeg trbuha
4. VINYASA: izdah,
varijanta a) zakoračite natrag, spustite koljena, prsa i bradu na pod (za početnike)
varijanta b) zakoračite natrag, utegnite cijelo tijelo i spustite se u sklek
varijanta c) sunožno se odrazite te se spustite u sklek (za napredne vježbače)
5. VINYASA: uz udah, podvucite trticu, otvorite prsni koš, te dođite u položaj psa koji gleda prema gore (urdhva mukha svanasana)
6. VINYASA: s izdahom podignite kukove, odgurnite se od dlanova, zarotirajte zdjelicu visoko prema stropu i dođite u položaj psa koji gleda dolje (adho mukha svanasana). U položaju se zadržite 5 dubokih i mirnih udisaja i izdisaja
7. VINYASA: s udahom, uz iskorak ili sunožni skok, smjestite stopala između dlanova, kralješnica izdužena
8. VINYASA: na izdah se pretklonite
9. VINYASA: s udahom, podignite trup u uspravan položaj, dlanove spojite iznad glave (samasthitih)

U Bauerfeind asortimanu pronađite opremu za yogu.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži