Nazovite nas: +385 1 6542 855
Prikriveni načini vježbanja

Prikriveni načini vježbanja

Ne trebate previše izlaziti iz svog dnevnog ritma kako bi vježbali, samo trebate raditi uobičajene stvari na nov način. Pročitajte kako svakodnevne situacije poput odlaska u kupnju ili čekanja u redu možete iskoristiti da bi potrošili koju kaloriju više i učvrstili mišiće.

Stajanje u redu


Iako se čekanje u redu čini kao veliki gubitak vremena, sjetite se da se stajanjem troši više kalorija nego sjedenjem. Za najbolji rezultat podižite se na prste ili, ako želite izbjeći čudne poglede, pokušajte jednu minutu suptilno balansirati na nožnim prstima.

Kupovina odjeće


Ako je kupovanje odjeće vaša strast, to je dobro za vašu liniju. Dok se provlačite do garderobe, noseći pritom gomilu odjeće, neprimjetno vježbate ruke. Najbolji rezultat ćete postići ako držite vješalicu za kuku, umjesto da složite odjeću preko ruke jer ćete tako osnažiti i oblikovati biceps i rame. Ali ne zaboravite vježbati obje ruke.

Nabavka potrepština


U supermarketu koristite košaru umjesto kolica te prilikom nošenja nastojte da vam košara ne dodiruje noge i kukove. Što je dalje budete držali od tijela, više ćete koristiti mišiće ramena i trbušnjaka. Držite li košaru ispred sebe s laktom pod pravim kutem i dlanom okrenutim prema gore, aktivirat ćete biceps. Zatim zamijenite ruke i prohodajte cijeli dućan dok ne dođete do blagajne.

Priprema hrane


Sjeckanje i miješanje namirnica zahtijeva puno ponavljanja istih pokreta, što dovodi do zategnutih ramena, podlaktica, bicepsa i tricepsa. Osim toga, uspravnim stajanjem tijekom jednosatnog kuhanja možete sagorjeti oko 100 kalorija. Da bi kuhinjski trening bio što učinkovitiji, kupujte cijele sastojke i koristite nož za sjeckanje namirnica. Sjeckajte s dominantnom rukom, a ruke mijenjajte dok miksate, valjate ili gnječite sastojke.

Serviranje stola za ručak


Ovaj lagani zadatak zahtijeva kretanje koje se može usporediti s hodanjem na pokretnoj traci. Za najbolji rezultat uzimajte jedan po jedan komad pribora za jelo, kako bi što više hodali od ladice do stola. Koristite se istom strategijom za raspremanje stola.

Vađenje posuđa iz perilice


Kad god site u prilici podižite i spuštajte stvari. Jednake pokrete prave ljudi u teretani. Za maksimalan učinak primijenite pravilan položaj za mrtvo dizanje (primjerice čučanj ili pretklon iz kukova, umjesto savijanja kralježnice prema naprijed). Uzimajte tanjur po tanjur s obje ruke te ih slažite na visoku i krajnje nepristupačnu policu.

Pranje rublja


Dok nosite robu prema perilici rublja, možete se ozbiljno izmoriti, što je usporedivo s treningom u teretani. Ručno perite, ribajte i cijedite odjeću. Napravite čučanj i ostanite u njemu dok punite i praznite perilicu rublja. Na jednom ramenu nosite prljave stvari prema perilici,pa zamijenite rame dok nosite čisto rublje u sobu. Svi će ti pokreti uključiti ruke, ramena, leđa te kose trbušnjake.

Sušenje kose fenom


Budući da većina fenova nije dovoljno teška, da bi nadomjestili utege podignite fen preko glave ili sa strane i držite ga u svakom od tih položaja po pola minute. Za veći učinak umjesto sjedenja za stolom ili pred ogledalom sušite kosu u uspravnom ili čučećem položaju.

Pranje zuba


Svaki put kad se borite s gravitacijom dok podižete ruku u zrak, vaše tijelo ima korist od toga. Postavite alarm na mobitelu na dvije minute i četkajte zube dok vrijeme ne istekne. Nakon jedne minute zamijenite ruke da bi osnažili i slabiju ruku.

IZVOR: zdravakrava.hr

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži