Nazovite nas: +385 1 6542 855
S Harvarda savjetuju: kako smršaviti

S Harvarda savjetuju: kako smršaviti

Istraživanje koje dolazi sa Harvarda, pratilo je 124.000 sudionika kroz 24 godine. Pokazalo se da su ljudi koji su jeli više flavonoida, antioksidansa iz voća, dobili manje kilograma i lakše su mršavili.

1. Jabuke

Jabuke su nakon banana najčešće najdraže voće, a dodajemo i najnkorisnija voćka za kontroliranje težine. Flavonoid polimeri u jabuci inhibiraju enzime koji razgrađuju jednostavne šećere pa umjesto da se šećer taloži kao mast, izlazi iz organizma.

2. Jagode

Istraživanja pokazuju da samo nekoliko jagoda dnevno smanjuje upalu i šećer u krvi.
Pojedete li nekoliko jagoda prije nego uzmete nešto slatko, tijelo neće apsorbirati toliko puno šećera pa nećete dodati toliko puno kalorija. U jednoj nedavnoj studiji na miševima, znanstvenici su uspjeli zaustaviti dijabetes tipa II hraneći ih jagodama.

3. Borovnice

Borovnice imaju tamnoplavu boju zbog visoke koncentracije flavonoida koji se zove antocijanin, snažnog antioksidansa koji spriječava karcinom, čuva od srčanih bolesti i upala. Malo povećanje antocijanina u prehrani pomaže održanju težine. Smrznute borovnice imaju još i jaču koncentraciju antocijanina. Sušene borovnice imaju upola manje nego svježe odnosno svježe smrznute.

4. Kruške

Kao i jabuke, kruške su izvor pektina. Bogate su flavanolima i flavan-3-oilima, flavonoidima koji štite od debljanja pa smanjuju rizik dijabetesa. Svježa kruška daje četvrtinu dnevno potrebne količine vlakana što je izuzetno dobro za crijevnu floru. Zdrava crijevna flora pomaže tijelu da apsorbira i probavi flavonoide.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži