Nazovite nas: +385 1 6542 855
S hulahopom do užeg struka

S hulahopom do užeg struka

Nedavno istraživanje pokazalo je kako brojne žene strepe od skidanja u kupaći kostim zbog izgleda svog trbuha. Okretanje obruča sagorijeva 7 kalorija po minuti, zato vam donosimo tri učinkovite vježbe za početnike uz koji ćete zavoljeti hulahop.

1.Vježba za oblikovanje struka
Stanite u raskorak od 20 centimetara i podignite se na prste, u ovom položaju zavrtite hulahop oko struka i održavajte tempo vrtnje najmanje 10 minuta. Za vidljive rezultate vježbu nastojte napraviti ujutro i navečer.

2. Vježba za podizanje guze
Stanite u raskorak i hulahop počnite vrtjeti oko struka, a potom ga ubrzavajući ritam spustite na bokove i vrtite naprijed natrag povećavajući tempo što brže možete. Pustite da vam hulahop klizi do ispod stražnjice pa ga u isom ritmu pokušajte vraćati u razinu struka, na ovaj način uposlit ćete sve mišiće a najvažnije i one stražnjice. Za ovu vježbu dovoljno je izdvojiti 10 minuta ujutro i navečer.

3. Vježba za čvrste noge
Hulahop zavrtite u struku i zadržite ritam dok ne uhvatite ravnomjeran tempo, potom istovremeno s vrtnjom savijte noge u koljenima i polako se vraćajte u uspravan položaj nastojeći obruč vrtjeti cijelo vrijeme. Ova vježba idealna je za aktiviranje svih mišića na nogama posebice onih u području bedara. Vježbu prakticirajte 10 minuta ujutro i navečer.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži