Nazovite nas: +385 1 6542 855
Kako se kvalitetno naspavati?

Kako se kvalitetno naspavati?

Pitanje poput ovog svakome se pojavi bar jednom u životu. Donosimo savjete kako da se kvalitetno naspavate:

  1. Krevet – Dobar san može kvariti i neudoban ležaj. Novi, dobar madrac može biti investicija i od nekoliko tisuća kuna, ali solidno rješenje može se naći i za manje novaca. Važan je i jastuk, koji bi trebao podržavati glavu i vrat u liniji s kralježnicom.
  2. Vježbanje – Fizička aktivnost svakako je dobra, međutim neposredno prije spavanja može imati kontraefekt. Intenzivne vježbe mogu itekako razbuditi, pa je rutinu vježbanja bolje pomaknuti koji sat ranije.
  3. Alergije – Ako se san učestalo prekida i redovito se budite usred noći, to može biti simptom alergije. Stoga, ako ste općenito skloni alergijskim reakcijama, potražite pomoć liječnika.
  4. Banana – S kvalitetom sna itekako ima veze i ono što konzumirate prije odlaska u krevet. treba izbjegavati kavu ili čaj s taninom koji razbuđuju, a za večeru je dobro pojesti bananu. Puna je triptofana, aminokiseline potrebne za proizvodnju serotonina, neurotransmitera koji ima umirujući efekt.
  5. Rutina – U mnogim se slučajevima rutina pokazuje vrlo učinkovitom kao pomoć pri lakšem uspavljivanju i mirnijoj noći. Stoga osobe koje pate od nesanice trebali bi na spavanje odlaziti svake večeri u isto vrijeme.
  6. Alkohol – Čašica alkohola nekima pomogne da brže zaspu, međutim alkohol u pravilu ne pridonosi boljem snu. Prilična je vjerojatnost da ćemo se zbog popijenog alkohola noću buditi zbog žeđi ili potrebe za odlaskom na WC
  7. Disanje – Duboko disanje vrlo je učinkovit način za umirenje tijela i duha. Duboki izdisaji i udisaji, koji uključuju i disanje abdomenom, a ne samo grudnim košem, već će nas za nekoliko minuta približiti snu.
  8. TV uređaji – Televizoru nije mjesto u spavaćoj sobi, tvrde mnogi stručnjaci. Ta prostorija jednostavno mora biti rezervirana za odmor i san, a psiholozi su ustanovili da dobrom snu pomaže i kad se spavaća soba održava čistom i urednom.
  9. Zdravlje – Problemi sa spavanjem mogu upućivati i na neki zdravstveni problem, poput problema sa štitnjačom, depresije… Stoga, ako uobičajeni savjeti za regulaciju ne pomažu, valja se svakako obratiti liječniku.
  10. Stres – Ako imate dodatnih briga i izloženi ste nekom izvanrednom stresu koji utječe na dobar san, pomoći vam može i nekoliko minuta opuštanja tijekom kojih ćete masirati svoje čelo. Pritom valja lagano masirati područje između obrva i ruba kose.

U Bauerfeind izboru lako ćete pronaći proizvode za zdravo spavanje.

 

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži