Nazovite nas: +385 1 6542 855
Smanjite tlak bez lijekova

Smanjite tlak bez lijekova

Ove mjere je moguće poduzeti osobito u prvom stupnju hipertenzije. Kada je sistolički tlak između 140 i 159, a dijastolički tlak između 90 i 99.

1. Smanjite unos soli pa je tako preporuka da se unos soli smanji na pet-šest grama dnevno.

2. Jedite puno voća, povrća, cjelovitih žitarica i mliječnih proizvoda sa smanjenim udjelom masti. Ograničite unos zasićenih masti, mesa i šećera.

3. Povećajte konzumaciju namirnica koje sadrže vlakna, kalij, kalcij i magnezij.

4. Konzumacija alkohola linearno povisuje krvni tlak, stoga se preporučuje izbjegavanje ili pak ograničavanje unosa alkohola na manju količinu.

5. Kod bolesnika s visokim krvnim tlakom i prekomjernom tjelesnom težinom smanjenje težine može dodatno sniziti tlak, ali i potrebu za lijekovima.

6. Naglasak je na redovitoj tjelovježbi, a to podrazumijeva vježbanje barem pet puta tjedno. Dovoljno je 30 minuta aerobne aktivnosti (primjerice brzo hodanje, lagano trčanje, plivanje ili bicikliranje).

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži