Nazovite nas: +385 1 6542 855
Smršavite brže uz jednostavna pravila

Smršavite brže uz jednostavna pravila

Opće je poznato kako su Hrvati kao nacija podložni debljanju te su tako u većoj opasnosti od bolesti krvožilnog sustava ili dijabetesa. Jeftina i masna hrana čak zahvaćaju i istok pa je tako u Indiji i Kini sve više oboljelih od dijabetesa.

Kako bismo lakše održavali zdravu težinu vlastitog tijela ili smršavili, donosimo 6 jednostavnih savjeta kojih biste se trebali držati:

  1. Unosite zdrave masnoće – omega 3 koja se nalazi u ribi, orašastim plodovima, avokadu i tamoj čokoladi najzdravija je masnoća koju možete unijeti u organizam.
  2. Jedite više proteina – esencijalni nutrijent prijeko potreban za život, konzumirajte ga do tri puta dnevno u hrani poput puretine i piletine.
  3. Vlakna – vas drže sitima te tako pomažu u gubljenju masnoća i suvišnih kilograma. Držite se doze od 20 grama vlakana dnevno koje možete unositi preko voća, povrća te cjelovitih žitarica.
  4. Pripazite na vitamin D – hrana bogata ovim vitaminom i kalcijem ubrzavaju topljenje masnoća, a nalaze se u jogurtu i mlijeku.
  5. Vježba – naravno da ne može bez ove bitne stavke. Studije su pokazale da jutarnje vježbanje s miješanjem intenzivnih i laganih vježbi pomaže u gubljenju kilograma.
  6. Pijte čaj – ispijanje zelenog čaja samo po sebi topit će kilograme.

Držite li se ovih zaista jednostavnih uputa, ne samo da ćete izgubiti suvišne kilograme, već ćete se osjećati bolje i bit ćete zdraviji.