Nazovite nas: +385 1 6542 855
Što ne biste trebali osjećati tijekom vježbanja?

Što ne biste trebali osjećati tijekom vježbanja?

Nakon intenzivnog vježbanja moguće je osjetiti blagu bol u mišićima. To znači da ih jačamo, ali određene vrste boli mogu značiti samo jedno – vježbe koje izvodite nisu dobar odabir ili ih ne izvodite pravilno. Kada osjetite sljedećih nekoliko simptoma, obavezno prestanite s izvođenjem vježbi!

  1. Vježbali ste prije tri dana ili više, a bol u mišićima ne popušta – Radi se o boli koja nastaje trganjem mišićnih vlakana za vrijeme vježbanja. Organizam naravno obnavlja ta mišićna vlakna tako da ih čini još snažnijima, no taj bi se proces trebao odviti u roku 48 sati, a ako se to ne dogodi znači da ste jednostavno pretjerali s vježbanjem. Pričekajte da bol prestane prije nego se vratite aktivnostima.
  2. Mišići se tresu – Ako vam se mišići ne tresu kao da je potres ili imate osjećaj da vas ruke ne služe to su znaci preopterećenja. Nastavite li ponavljati vježbu s ovim simptomima, ne samo da riskirate da vam uteg padne na nogu nego su moguća i ruptura mišića uslijed jakog naprezanja i zamora.
  3. Oštra i iznenadna bol u mišićima – Bol u mišićima koja se pojačava tijekom treninga može značiti da je vježba koju izvodite izazovna i teška, ali intenzivna bol koja se javi naglo signalizira da nešto nije u redu. Nikako ne smijete forsirati mišiće, nego odmah prestanite izvoditi vježbu jer riskirate ozljede mišića ili zgloba.

Pogledajte u Bauerfeindov program Sissel proizvoda za zdravo vježbanje.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži