Nazovite nas: +385 1 6542 855
Trčanje po vrućini

Trčanje po vrućini

Trčanje je već nekoliko sezona veoma popularan sport. Istina, praktičan je, a i vrijeme provedeno vježbajući provedeno je na otvorenom. Ako bar nekoliko dana provedete i na moru, trčanje po plaži svakako će vam goditi. Svakako, bitno je da ne trčite po najvećim vrućinama, već neka to bude rano ujutro ili u neko vrijeme predvečerja kada se obično svi spremaju za izlazak. Pripremili smo nekoliko korisnih savjeta za trčanje ljeti koji će vas učiniti dovoljno naprednima, te samo trčanje pretvoriti u uživanje čak i pored teških vremenskih uvjeta kao što je visoka, ljetna temperatura.

Nemojte piti previše tekućine

Dobra hidratacija je uvijek ključna, a naročito tijekom ljeta. Prije trčanja popijte oko 300ml vode. Ako planirate trčati dulje, onda popijte 500 do 600ml vode. Vodu popijte 30 minuta prije trčanja. Vodu možete piti i tijekom trčanja, ali nemojte pretjerivati. Postoji velika razlika između pravilne hidratacije i prekomjernog unosa vode. Kako biste bili sigurni da unosite odgovarajuću količinu vode, izvažite se prije i nakon trčanja. Nakon trčanja biste trebali težiti jednako ili manje, a ako ste unijeli previše vode, težit ćete više.

Trčite u jutarnjim ili večernjim satima

Nosite laganu, prozračnu i svijetlu odjeću. Tako ćete smanjiti izlaganje kože suncu, što znači da ćete se puno sporije zagrijati i neće vam biti vruće. Ako se ne pripremate za ozbiljne maratone, preporučujemo da trčite u ranim jutarnjim ili ranim večernjim satima. Kada trčite po vrućini, nemojte se ustručavati usporiti tempo. Bilo bi dobro nositi mjerač otkucaja srca kako ne biste trčali preintenzivnim tempom. Od broja 180 oduzmite svoje godine i dobit ćete ciljani broj otkucaja srca.

Trčite na mekanim podlogama

Travnate površine ili pak pješčane plaže uvijek su bolje za trčanje zbog smanjenja opterećenja na koljena i zglobove. Obično su nešto hladnije i imaju više zraka, u odnosu na beton iz kojega vrućina dodatno isparava.

Ukoliko imate problem s koljenima ili s bolovima u mišićima dok trčite, svakako nabavite aktivnu bandažu za koljeno ili kineziološku traku

 

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži