Nazovite nas: +385 1 6542 855
Učvrstite tijelo kod kuće

Učvrstite tijelo kod kuće

Siječanj je mjesec novogodišnjih odluka, a među najčešćima je i ona da će se započeti s redovitom tjelovježbom koja je neophodna nakon blagdanskog uživanja u hrani, ali i općenito zbog kompletnog zdravlja. Najviše problema, osobito osobama starije životne dobi, zadaju trbušni mišići i stražnjica, a ako ste i vi primijetili da teže zakopčavate hlače nego je to bio slučaj početkom ljeta, vrijeme je da počnete vježbati. Za početak ne trebate pretjerivati, dovoljno je da u svoj dnevni ritam uvrstite i jednostavno vježbe koje možete raditi i u udobnosti svoga doma, a koje će s vremenom dobro djelovati na izgled i zdravlje.

Vježbe za oblikovanje trbušnih mišića

Lezite na desni bok s tim da se oslonite na lakat. Lijevu nogu prebacite preko desne i u tom položaju podižite tijelo sve dok ne počnete osjećati zatezanje trbušnih mišića. Lijevu ruku cijelo vrijeme držite ispred trbuha i pokušajte biti u istoj pozi. Vježbu ponovite tri puta, a zatim se prebacite na drugu stranu.

Vježba za učvršćivanje stražnjice

Na lijevu nogu se oslonite, a desnu ispružite prema natrag. Ruke smjestite ispred grudi s tim da su vam dlanovi i laktovi cijelo vrijeme spojeni. Pokušajte saviti lijevu nogu, ali obratite pažnju da vam je tijelo uspravno. Trbuh, leđa i stražnjica moraju biti zategnuti. Vježbu ponovite najmanje pet puta, a zatim se prebacite na drugu nogu.

Vježbe za trbuh i leđa

Lezite na leđa, noge podignite u zrak i prekrižite ih s tim da su vam nožni prsti zategnuti. Ruke ispružite ispred sebe, a podižite glavu i ramena. Vježbu ponovite najmanje deset puta. Nakon vježbe obavezno se opustite. Primjerice, lezite na trbuh i nekoliko puta podignite gornji dio tijela. Ruke vam cijelo vrijeme moraju biti ispružene.

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži