Nazovite nas: +385 1 6542 855
Zimski sportovi uz kompresivne čarape: Trčanje po zimi

Zimski sportovi uz kompresivne čarape: Trčanje po zimi

Trkači su već dobro upoznati s pojmom čarape za trčanje, no kompresivne čarape su izvrstan odabir za zimu.

S dolaskom hladnijih dana na popularnosti dobivaju zimski sportovi poput skijanja ili klizanja, no najzagriženiji među sportašima, trkači, ne odustaju bez svojih kilometarskih treninga čak i kad je snijeg sasvim zabijelio grad.

Iako postoji predrasuda da nije zdravo trčati po zimi, trčanjem se uistinu možete baviti svakog godišnjeg doba, pridržavate li se pojedinih ˝pravila˝. Jedno od nenapisanih pravila je i nošenje čarapa za trčanje ili kompresivnih čarapa, o kojima ćemo više reći i nešto kasnije.

Za početak, naučite sva pravila zdravoga trčanja tijekom zime!

1. Obucite se u skladu s vremenom

Trkači su možda navikli na minimalne komade odjeće visokih performansi, no zima zahtjeva male izmijene. Ovisno o vremenskim uvjetima najbolje je oblačiti se slojevito, jer ćete tako izbjeći pretjerano hlađenje ili grijanje tijela. Birajte kvalitetnu sportsku odjeću od sintetičkih materijala kako ne bi zadržavali znoj, primjerice pamuk je nepreporučljiv jer zadržava tekućinu i tako vas usporava.

Pazite da imate nepropusne tenisice i vanjske slojeve odjeće poput šuškavca ili lagane jakne, no jednako tako imajte na umu da trčanje jako zagrijava tijelo, pa je preporučljivo obući se kao da je vani temperatura 10 stupnjeva viša.

2. Pratite vremensku prognozu

Kiša i hladnoća faktori su s kojima su trkači itekako upoznati, ipak izbjegavajte jako padaline i hladan

vjetar, koji ako uistinu snažno puše vrlo lako prodre kroz slojeve odjeće i tada vam zaista direktno utječe na zdravlje, uklanjanjem toploga zraka kojega ste stvorili.

3. Nosite kompresivne čarape

Trkači su već dobro upoznati s pojmom čarape za trčanje, no kompresivne čarape su izvrstan odabir za zimu. Osim što će vam pomoći ako imate proširene vene na nogama, birajte ih radi više razloga: zadržavaju mišić toplim, griju vam stopalo i poboljšavaju cirkulaciju. Također, vrijeme oporavka će biti kraće!

4. Nosite sunčane naočale

Trčite li po snijegu svakako nabavite sunčane naočale. ˝Bijelo svjetlo˝ je najgore za gledanje, a snijeg ga uvelike stvara odbijanjem svijetla o njegovu površinu. Najbolji i najsigurniji izbor su sunčane naočale s polariziranim staklima.

5. Jedite prije treninga

Nemojte na trening ići gladni, jer ćete uz treniranje po hladnoći brzo biti gladni, ali i umorni. Upravo zato prije treninga pojedite veliki obrok bogat ugljikohidratima, kako bi vašem tijelu dali boost energije.

6. Nosite kapu

Čak 40% tjelesne topline možemo izgubiti kroz glavu, zato je bitno nositi kapu. Ona će vas pritom čuvati i od promrzlosti.

7. Brzo presvlačenje

Poslije treninga odmah morate otići pod tuš, presvući se, te nadoknaditi izgubljenu energiju i tekućinu.

8. Hidratizirajte se i nosite kremu

Na ove dvije stavke zaboravljaju i najiskusniji trkači. Iako se smatra uzimanje vode nezgodnom tijekom treniranja na otvorenom po velikoj hladnoći, važno je ostati hidratiziran, kako vjetar dodatno isušuje grlo. Pritom, isušuje i usne i svu otvorenu kožu, što znači da morate nabaviti dobru kremu za lice, ruke i balzam za usne.

9. Odradite kvalitetno zagrijavanje

Istezanje mišića je lakše moguće tijekom hladnoće, pa odradite duplo duži trening zagrijavanja kod kuće prije trčanja, a jednako kvalitetan trening istezanja obavite i po povratku kući. Dan zaokružite toplom, opuštajućom kupkom!

Leave a Reply

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Ovo je testna verzija trgovine i kupovina još nije moguća. Otkaži