Nazovite nas: +385 1 6542 855
12 mobilnih aplikacija za samostalno vježbanje

12 mobilnih aplikacija za samostalno vježbanje

Više ne trebate plaćati privatne trenere jer i smartphone nam sada može glumiti trenera. U trgovini aplikacijiama more je besplatnih ili onih koje se plaćaju na mjesečnoj ili godišnjoj bazi. Svaka od njih ima svoje funkcionalnosti, a neke od njih orijentirane su na trčanje, vježbanje kod kuće, bicikliranje, hodanje… Mnoge su opcije, a mi smo izdvojili neke od njih.

  1. Pilates Anytime

    Uz ovu aplikaciju lako ćete shvatiti svaku pilates vježbu koja može zvučati itekako zahtjevno. Prvo objašnjava baš svaki korak kako biste ga u potpunosti shvatili, a onda kada ste spremni na trening, možete izabrati jedan od 2500 treninga, među kojima se nalaze različite vrste pilates vježbi.

  2. Down Dog: Great Yoga Anywhere

    Besplatno korištenje svakako će oduševiti početnike u jogi, jer kod svakog korištenja nude novu vinyasa sekvencu za isprobati. Super je jer nudi vokalno vodstvo kroz vježbe i odgovarajuću playlistu za svaki trening, tako da dobijete osjećaj kao da ste na satu joge umjesto sami kod kuće.

  3. Map My Fitness

    Jedna od najboljih sportskih aplikacija na tržištu koja korisnicima omogućuje biranje između više od 600 različitih sportskih aktivnosti. Korisnici ove aplikacije u mogućnosti su pretraživati rute za trčanje, kao i dijeliti svoje omiljene trkačke rute. Aplikacija broji razne segmente vježbanja pa tako bilježi: pretrčanu udaljenost, ritam trčanja, broj izgubljenih kalorija… Svakako je plus što je u aplikaciji moguće postavljati osobne sportske ciljeve poput gubitka kilograma ili broja pretrčanih kilometara te ju možete koristiti besplatno. 

  4. Workout Trainer

    Sjajna aplikacija koja korisniku donosi kompletne instrukcije kako raditi neku vježbu. Dakako, komplet vježbi sastavljen je kroz video i audio materijale pa tako korisnik u svakom trenutku može pregledavati i učiti kako podići svoju razinu treninga. Aplikacija nudi korisnicima tisuće različitih vježbi, koje su objašnjene korak po korak i tako omogućavaju potpunu posvećenost.
    Vježbe unutar aplikacije podijeljene su u zasebne kategorije, čijim se odabirom korisnik upućuje u raspon vježbi za to što želi. Osnovna verzija je besplatna, što je sasvim dovoljno za kvalitetno vježbanje kod kuće.

  5. JEFIT

    Sjajno rješenje za sve one koji vole dizati utege. Ova bodybuilding aplikacija korisniku nudi uvid u više od tisuću različitih rutina vježbanja s utezima. Vježbe su podijeljene u svoje kategorije, a ovisno o tome koji dio tijela korisnik želi razvijati i graditi. Dakle, prilikom odabira treninga, korisnik mora odabrati koji dio tijela (prsa, noge, ruke…) će trenirati i na taj način dobiva uvid u kompletni set vježbi u tu namjenu.
    Aplikacija je vrlo bogata raznim podacima pa će korisnik tako pronaći detaljne instrukcije kako izvoditi neku vježbu, plan treninga, mogućnost vođenja dnevnika i praćenja napretka, razne tajmere koji broje serije vježbi… te postoji osnovna verzija koja je besplatna, kao i ona premium čija pretplata se plaća.

  6. Fitbit Coach

    Vrlo zanimljiva aplikacija koja korisnicima omogućava da prate svoj napredak kroz vrijeme i nudi im osobnog virtualnog trenera koji im pomaže u ostvarenju ciljeva. Aplikacija je napravljena na način da rekreativcu omogućuje apsolutnu prilagodbu njegovim fizičkim sposobnostima. Konstantno prati rad osobe i bilježi rezultate koje ta osoba ostvaruje prilikom vježbanja. Na temelju tih rezultata nastaju analize, koje zatim vode do personaliziranih trening programa.
    Postoji besplatna verzija kao i plaćena koja otključava još dodatnih funkcionalnosti, ciklusa vježbi i boljeg trening materijala. 

  7. Daily Burn

    Daily Burn je zabavna aplikacija koja nudi jedan sasvim drugačiji pristup vježbanju od svih ostalih aplikacija koje smo prije naveli. Naime, ideja iza ove aplikacije jest da se najkvalitetnije vježba kada se vježbe rade u grupama. Pri tome nije bitno da je zajednička grupa na istom mjestu, jer upravo to omogućuje pametni telefon i kvalitetna internet veza. Grupni treninzi rijetko da su kada bili zabavniji. Zanimljivo je da treningu korisnik može pristupiti uživo, odnosno može pratiti trening koji se odvija negdje stotinama kilometara daleko. No, isto tako korisnik može zatražiti dnevni trening u bilo kojem trenutku, ako je slučajno zakasnio kada se trening odvijao uživo. Zanimljivo je da ova aplikacija za razliku od većine drugih nudi široki spektar treninga – od joge, kardio treninga, vježbi snage… Moguće je slušati i audio treninge, ali i koristiti kvalitetnu glazbu koja prati intenzitet treninga. Isto tako, aplikacija nudi treninge razvrstane prema intenzitetu i sposobnosti korisnika, a tu su i live razgovori putem chata te povremeni posebni gosti. Ova opširna aplikacija, nažalost nije besplatna te će korisnici morati izdvojiti za njeno mjesečno korištenje 14.99 dolara.

  8. Freeletics Bodyweight

    Freeletics Bodyweight aplikacija je koja je namijenjena ljudima koji nisu skloni odlascima u teretanu. Naime, ova aplikacija principira se na činjenici da je za izgradnju super tijela dovoljno vježbati samo svojom težinom tijela (bez dodatnih utega).
    Aplikacija je u prvom planu fokusirana na izgradnju tijela i to na način da obuhvaća gotovo sve dijelove tijela. Osnova verzija aplikacije je besplatna, ali su u njoj nažalost korisnici oštećeni za dio naprednih funkcija koje mogu pomoći u bržem napredovanju kroz trening. Dodatnom nadoplatom otvara se čitav jedan novi raspon vježbi koji obuhvaća napredne trening planove, analizu vježbi i uvid u kvalitetu vježbanja, omogućuje postavljenje fitness ciljeva, ali i neke napredne trening modove.

  9. Keelo

    Sjajna aplikacija za rekreativce i to posebno one koji žele izgorjeti puno kalorija na treningu. Naime, Keelo je fokus usmjerio na visoko intenzivne intervalne treninge (HIIT) koji su u posljednje vrijeme vrlo popularni. A njihova osnovna zadaća je brzo trošenje kalorija. Valja napomenuti kako takva vrsta treninga nije za svakoga, jer je potrebno biti fizički pripremljen na ovakva opterećenja. Keelo nudi skup vježbi za koje nije potrebno puno rekvizita, tek oni osnovni koji se nalaze u svakoj teretani. Budući da se radi o treningu visokog intenziteta, jasno je kako takve vježbe traju kratko razdoblje. Vježbe su prikazane putem video materijala, što korisnicima olakšava praćenje vježbi i sam trening. Aplikacija je besplatna, ali je dostupna samo za korisnike iOS uređaja. 

  10. 30-Day Fitness Challenge Workout

    Aplikacija za one osobe koje planiraju na malo dulja razdoblja i računaju da u 30 dana mogu postići neki napredak. Aplikacija se bazira na trening programima od 30 dana, koji vaše tijelo dovode u jedan red koji je kasnije potrebno održavati i nastaviti trenirati. Zanimljivost samo aplikacije je što možete sami odabrati kategoriju vježbe, odnosno, moguće je birati da li primjerice želite 30 dana vježbati trbušnjake, ruke, noge, guzu, cijelo tijelo ili nešto drugo. Postoje 3 razine programa, a razinu odabirete ovisno o svojem trenutnom stanju, a aplikacija vrlo kvalitetno prati napredak vašeg vježbanja i može se povezati s nekim drugim aplikacijama kako biste točno znali potrošnju energije i neke slične stvari. Ako vam treba aplikacija koja će vas na duže vrijeme prisiliti na vježbanje, onda je ovo kvalitetan odabir dostupan za Android uređaje i besplatan je.

  11. 7 minute Workout – Free daily Fitness Routines

    Za sve oni koji nemaju vremena pošteno se posvetiti vježbi tu je aplikacija koja vam svakodnevno vodi trening od sedam minuta. Svaki 7-minutni intenzivni trening dizajniran je da vježbate brzo i učinkovito, samo uz pomoć vlastite težine i stolca. Kratki su, ali brzi, a zamišljeni su da svaku vježbu izvodite u tri serije.
    Korisnici kažu da je aplikacija vrlo jednostavna, da su vježbe vrlo učinkovite, videa su jako dobro snimljena, a sama činjenica da imate svoj osobni vodič u džepu dobra je motivacija da ne odustanete od svoje rutine.

  12. Six Week Training

    Ukoliko niste znali – 6 tjedan vježbanja dovoljno je da ljudi oko vas zapaze rezultate vašeg truda. A baš vam to nudi ova aplikacija koja je od strane korisnika ocijenjena čistom peticom. Aplikacija nije ista za sve – jednostavno možete odabrati svoj izazov, program i svoj stupanj kondicije i snage, a moguće je namjestiti si vlastiti plan vježbe, pratiti rezultate te nakon drugog, četvrtog i petog tjedna testirati se kako bi vidjeli je li vaš napredak u skladu s očekivanjima te si prema rezultatima testa možete namjestiti težinu daljnjih treninga.