Nazovite nas: +385 1 6542 855
8 razloga zašto sport treba postati vaš životni stil

8 razloga zašto sport treba postati vaš životni stil

Promatrajući ljude obično brzo uočite koji od njih se bave sportom ili bilo kakvom fizičkom aktivnošću, a koji se godinama nisu pomaknuli. Oni koji se bave sportom  zrače energijom, dok drugi djeluju tromo. A to se ne može pripisati ni tjelesnoj težini niti godinama. Činjenica je da su ljudi stvoreni da se kreću. Sport ili fizička aktivnost ključan je dio zdravog i sretnog životnog stila, zato ga što više uključite u dnevnu rutinu.

1.VIŠE ENERGIJE UZ SPORT

Unatoč činjenici da su sport i vježbanje odličan način da povećate potrošnju energije, ono također utječe na poboljšanje produktivnosti, koncentracije i mentalnog fokusa tijekom dana. Povećana razina energije koja nastaje kao rezultat vježbanja dovodi do više aktivnih navika tijekom dana. Baš kao što su korištenje stuba umjesto lifta ili razgovor s prijateljem uz šetnju umjesto sjedenja u kafiću, od čega u konačnici imate mentalne i fizičke koristi.

2. STRES POD KONTROLOM

Redovito bavljenje sportom pomaže vam da se mnogo bolje nosite sa svakodnevnim stresom. I to ne samo zbog lučenja neurotransmitera endorfina, već i kao tehnika odvraćanja pozornosti. Dakle, zbog fizičke aktivnosti razmišljamo pozitivnije i bolje spavamo, što značajno utječe na kontrolu stresa. Uz to, kretanje i aktivan život uz sport nam pomažu u aktivaciji kontrolnih centara u mozgu i živčanom sustavu, zbog čega razmišljamo racionalnije. To je vrlo značajno kad smo pod pritiskom. Istraživanja su pokazala da redovita fizička aktivnost smanjuje rizik obolijevanja od depresije čak do četiri godine.

3. DOBRA FORMA (I ZAŠTO JE BITNA)

Uz redovito bavljenje nekim sportom poboljšat će vam se sveukupne fizičke sposobnosti, mišićna snaga bit će vam jača, baš kao i kondiciju i izdržljivost. To olakšava dnevne zadatke i povećava kvalitetu života. Ako imate ispod 30, još ne znate o čemu pričamo, no nakon 40. Godine sve se više počinju osjećati posljedice određenog životnog stila. Procesom starenja gubi se mišićno tkivo, a sportom se ono u velikoj mjeri može nadoknaditi i tako pomoći u očuvanju vitalnosti.

4. VIŠE SAMOPOUZDANJA

Kad imate više energije i životnog elana, bolje izgledate i bolje se osjećate u vlastitoj koži, stoga vam samopouzdanje raste. Sve zahvaljujući sportskim aktivnostima.

5. UZ SPORT ĆETE IMATI BOLJU KVALITETU SNA

Svi znamo koliko je dobar san važan za zdravlje i sreću te normalno funkcioniranje tijekom dana. Fizička aktivnost može vam pomoći da poboljšate dužinu i kvalitetu sna. Iako ne postoji strogo pravilo koliko sna je potrebno čovjeku, većina ljudi se slaže da je to negdje između 6 i 9 sati. Kvaliteta je tu važnija nego kvantiteta.

6. LJEPOTA TIJELA

Povećana fizička aktivnost smanjuje količinu masnoća u tijelu i povećava mišićnu masu, što pogoduje sveukupnom boljem stanju i izgledu vašeg tijela. Postotak masnoća u tijelu je važniji faktor u tijelu nego sama tjelesna težina. Naime, uz više mišića, trošite i više kalorija.

7. SMANJENI RIZIK OD BOLESTI

Osim što poboljšava raspoloženje i pamćenje, redovita tjelesna aktivnost jedno je od najmoćnijih preventivnih sredstava koje su nam na raspolaganju kad je u pitanju smanjenje rizika od razvoja bolesti poput dijabetesa tipa 2 i kardiovaskularnih bolesti. Također može značajno pomoći u tretiranju i kontroli tih stanja.

8.  POZITIVAN STAV

Tijekom fizičke aktivnosti izlučuje se tako zvani hormon sreće, endorfin, koji potiče pozitivniji pogled na život i opće zadovoljstvo. I to traje čak do 12 sati!