Nazovite nas: +385 1 6542 855
8 znakova da jedete previše šećera

8 znakova da jedete previše šećera

Većina nas ima problem s kontrolom unosa slatkoga – a kako i ne bi kada je šećer neodoljiv! Ali kako u ničemu u životu ne bi trebali pretjerivati, tako bi trebali pripaziti i na šećer. Jednom kada naučite kakve loše posljedice može imati na vaše tijelo, bit će vam lakše pripaziti na njegov unos. Evo nekoliko znakova pomoću kojih ćete znati da je vrijeme za manji unos šećera u organizam!

ŠEĆER: TIHI UBOJICA?

1. Stalno vam se jedu slatke stvari – Što više jedete slatko i više će vam se jesti, jer šećer na naše tijelo može djelovati poput ovisnosti. Ako unosite previše šećera on u vašem tijelu može napraviti hormonalni poremećaj koji vas poput vala diže, pa spušta, radi čega jednostavno imate potrebe za dodatnim unosom.
2. Osjećate se umorno tijekom dana – Nakon što vas šećer digne i da vam energije, onda vas značajno spusti, pa se osjećate beživotno i umorno već i nakon doručka.
3. Imate problema s uzastopnim prištićima – Neki ljudi će se već nakon prve povećane doze šećera probuditi s mnoštvom sitnih akni ili rosaceom. Prije nego li posegnete za proizvodima protiv prištića, dobro pogledajte što konzumirate u posljednje vrijeme.
4. Brže mijenjate raspoloženje no inače – Baš radi dizanja i pada koji šećer daje, možete i brže mijenjati raspoloženje pa od osjećaja sreće postati vrlo nervozni i negativni.
5. Udebljali ste se – Više šećera znači i više kalorija. S obzirom na to da nema proteina ni vlakana neće vas zasititi (baš zato ćete ga i više pojesti), a dovodi i do rasta inzulina.
6. Dobili ste više karijesa – Unos previše šećera može utjecati na mijenjanje pH naše sline što dovodi do cijelog poremećaja flore u usnoj šupljini i daje bakterijama šansu da prije napadnu zube i šire se čime dolazi do karijesa.
7. Nakon obroka vam se često “zamagli” – Ovo stanje moglo bi biti tipičan znak niskog krvnog tlaka, do čega može doći kod konzumacije previše šećera.
8. Ništa više nema jednako sladak okus kao prije – Unosom previše šećera bombardirate okusne pupoljke pa im poraste tolerancija na slatko i ono što vam je bilo vrlo slatko tada postaje samo slatko, što također može dovesti do prevelikog unosa šećera i disbalansa u organizmu.