Nazovite nas: +385 1 6542 855
Elastična guma: 5 najboljih vježbi za cijelo tijelo!

Elastična guma: 5 najboljih vježbi za cijelo tijelo!

Elastična guma – praktičan, siguran te jednostavan fitness rekvizit koji ima niz prednosti od kojih se svakako ističu velika mogućnost primjene, malena težina i malo prostora koji zauzima. Traka je zbog svoje elastičnosti izvrstan rekvizit kako za rekreativce tako i za profesionalne sportaše, a vjerujemo da niste znali zašto ih nalazimo u različitim bojama. Jednostavno je, jačina trake naznačena je bojom.

Kako biste se doveli u formu, vježbajte s elastičnom trakom barem 2 do 3 puta tjedno i to s trakom dužine 2 metra kako bi se mogle izvoditi sve vježbe i prilagoditi otpor pri izvođenju vježbi.

Elastična guma: Kako je koristiti?

Mi vam donosimo 5 najboljih vježbi s elastičnim trakama za cijelo tijelo. Možete ih izvoditi jednu za drugom te je najbolje napraviti 3 do 5 krugova, ovisno o kondiciji, a ispod objašnjenja donosimo i video:

1. Kruženje i otpor nogom:

Lezite na leđa te radite prvo s jednom nogom zatim s drugom. Jednu nogu ispružite, a drugu položite tako da vam stopalo stoji na podlozi te vam je koljeno lagano savinuto. Ispod stopala noge koja je ispružena stavite elastičnu traku, zategnite ju tako da osjetite otpor te vrhove primite u obje ruke. Nogom kružite 7 puta u jednom smjeru, 7 u drugom te ponovite to sve i s drugom nogom.

2. Podizanje trupa:

Lezite na trbuh, a elastičnu traku položite na leđa (otprilike na mjesto ispod lopatica). S obje ruke primite traku te ju namjestite kako biste osjetili otpor. S rukama na podu podižite trup. Ponovite 12 puta.

3. Jačanje bicepsa:

Sjednite na pilates loptu, ako je nemate, možete i na stolicu. Bitno je imati noge svinute pod pravim kutom ili malo više od pravog kuta te imati leđa uspravno. Stanite nogama na elastičnu traku te ju primite s obje ruke. Držite rukama stabilno traku, upotrijebite bicepse te potežite traku prema ramenima. Ponovite 12 puta.

4. Spajanje lopatica:

Stanite s nogama raširenim u širini kukova. Primite traku te ju namjestite tako da kada jednu ruku stavite gore savinutu u laktu, a drugu dolje savinutu u laktu elastična traka bude dijagonalna. Bitno je da bude dovoljno napeta s prostorom da ju možete istezati tako da vam se spajaju lopatice i ravnaju ruke. Ponovite 12 puta.

5. Leptir:

Također stanite s nogama raširenim u širini kukova. Stanite na sredinu elastične trake. Krajeve trake primite s obje ruke te istežite traku s ravnim rukama do visine ramena. Ponovite 12 puta.