Nazovite nas: +385 1 6542 855
Jedan trik uz kojeg ćete postići više u HIIT tjelovježbi!

Jedan trik uz kojeg ćete postići više u HIIT tjelovježbi!

Ako ste dobro upoznati s benefitima HIIT-a, ali imate osjećaj da vama ne pomaže koliko svi pričaju, možda vam nedostaje kakav trik da biste doživjeli potpunu transformaciju.

Što je u stvari HIIT?

To je high intensity interval training, odnosno visokointenzivni intervalni trening koji se sastoji od kratkog anaerobnog vježbanja s kraćim pauzama i u stvari je poboljšani izbor od klasičnih kardio vježbi. Ova metoda je oblik kardiovaskularnog vježbanja tijekom kojega se izmjenjuju kratkotrajni intervali visokog intenziteta poput sprinta s intervalima niskog intenziteta poput sporog hodanja ili pak potpunog odmora. Uz ova dva koraka, savršeno ćete (i vrlo produktivno!) odraditi baš svaki HIIT trening.

1) Pronađite motivaciju za tjelovježbu – HIIT je zaista težak, ali ima pregršt benefita, pa umjesto da u vježbanje krećete nervozni, razveselite se kako bi vidjeli koliko u stvari svaki put možete sve više napraviti. HIIT vam pomaže da postanete snažniji ne samo fizički već i mentalno jer sami sebi postavljate izazov da uvijek ispočetka nešto uspijete, bilo brže ili kvalitetnije. Možete si postaviti i dodatan izazov da kada želite odustati napravite još barem pet ponavljanja prije isteka vremena ili da onda kod sljedećeg seta vježbi nadodate bonus vježbu i trudite se usavršiti je. Drugi motivator će vam biti to što uvijek nakon naporna rada dolazi odmor, što bi vas trebalo motivirati da ne odustajete i nastavite dalje.

2) Uključite više mišića – Vjerovali ili ne, ovaj tip vježbanja vam može pomoći da izgradite izduženije mišiće, a sve ovisi o tome kakav tip vježbi ćete izabrati za visokointenzivne i niskointenzivne intervale. Primjerice, umjesto sprinta, izaberite minutu “marinaca” koji će vam aktivirati mišiće od ramena do stopala. Ovakve brze reakcije pomoći će mišićima da se formiraju bez stvaranja puno mase.