Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti 3 načina kako vježbati na plaži

3 načina kako vježbati na plaži

Vježbanje i plaža? Rekli bismo nikako. No mjesto koje inače povezujemo s odmaranjem i uživancijom itekako može biti fantastično za rekreaciju cijeloga tijela.

14. kolovoz 2018.

1. Trčanje
Upravo je pijesak idealna podloga za jogging jer dolazi do manjeg opterećenja na zglobove i koljena, a dobro vježba i samo stopalo. Predlaže se trčati 100 metara gore dolje, pritom ubacujući dizanje koljena ili zamahivanje stopala prema stražnjici. Sljedeći su mali sprintevi; sprintajte 10 metara, a zatim se odmarajte 15 sekundi i tako dok ne dođete do 50 metara.

2. Vježbe izdržljivosti
Krenite s 10 marinaca, 10 visokih skokova u zrak na mjestu, 20 skokova sa skupljanjem koljena prema prsima. Nakon ovoga malo odmorite i onda nastavite dalje…

3. Dugi sprintevi
Trčite najbrže što možete po mokrom pijesku 100 metara, a zatim se vratite po suhome i tako sveukupno 10 puta. Kada ste gotovi, okupajte se i uživajte – napravili ste fantastičnu stvar za svoje tijelo!

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka