Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti 6 najvažnijih savjeta za njegu suhe kože

6 najvažnijih savjeta za njegu suhe kože

Nedostatak elastičnosti, zatezanje, iritacija, hrapavost, ljuskice… suha koža je prava gnjavaža za njezine vlasnike. No, uz pravilnu njegu i malu promjenu životnih navika možete svojoj koži osigurati najbolje uvjete za mekoću, glatkoću i osjećaj ugode.

04. svibanj 2021.

Suhoća kože može biti posljedica stresa, genetike, poremećaja štitnjače, biološkog starenja kože, pušenja, klimatskih uvjeta, UV zračenja, agresivnih sredstava za čišćenje… Teško je odrediti pravog krivca, ali što je tu je. Imate li suhu kožu, imate i jednu brigu više u životu – kako joj osigurati prikladnu njegu i brižnost kako bi ona dala najbolje od sebe. Držite li se ovih šest savjeta, koža će vam svakako pokazati zahvalnost. 

1. Tuširajte se u umjereno toploj vodi

Visoka temperatura vode može ukloniti prirodnu masnoću s kože te je tako dodatno isušiti, pa ukoliko imate suhu kožu zaboravite na „vrući tuš“. Tuširajte se u umjereno toploj vodi, a lice umivajte u mlakoj vodi. Naravno, ista pravila vrijede i za pranje kose, jer suhu kosu i vlasište dodatno isušuje vruća voda.


2. Nježno čistite lice

Uvijek koristite proizvode za čišćenje lica namijenjene svojem tipu kože. Dakle, ako je to suha koža, koristite isključivo proizvode za njegu suhe kože jer ćete tako osigurati svojoj njezi kože najbolje rezultate. Micelarna vodica za čišćenje lica odličan je izbor za suhu kožu jer omogućava uklanjanje sebuma, prljavštine i šminke s kože lica, uključujući i područje očiju i usana, bez isušivanja ili iritacije kože zahvaljujući mikroskopskim micelarnim stanicama koje se ponašaju kao magnet za nečistoće na koži. Time predstavlja nježno, a intenzivno sredstvo za čišćenje koje istovremeno hidratizira kožu. 

3. Jednom tjedno - piling

Pilingom se odstranjuju mrtve stanice i prljavština s kože lica i tijela, čime se omogućuje i bolji učinak sredstva za hidrataciju, koja tada mogu doprijeti dublje u kožu i bolje je nahraniti. Za lice koristite poseban, nježan piling namijenjen koži lica, a za tijelo piling za kožu tijela, koji sadrži grublje, krupnije čestice za eksfolijaciju kože.

4. Nakon tuširanja i umivanja – obavezna hidratacija

Nakon tuširanja ili pranja lica kožu nježno brišite ručnikom te nanesite sredstvo za hidrataciju idealno dok je koža još malo vlažna. Za njegu tijela radije birajte kreme nego losione. Hidratantna krema pomoći će vam pružiti koži vlagu, svježinu, glatkoću i nježnost. Kod suhe kože tijela posebnu pozornost obratite na područje nogu od koljena do gležnjeva, laktove, ruke i stopala. Kod hidratacije lica, ne zaboravite i na područje vrata. Kreme za hidrataciju idealno nanosite ujutro i navečer jer suha koža ima poremećenu mogućnost zadržavanja vlage i kvalitetnom hidratacijom pomoći ćemo uravnotežiti je. 

Pripazite na sastojke u proizvodima za njegu
U sastojcima za njegu suhe kože poželjni su: hijaluronska kiselina, glicerin, kreatin, keramidi, urea. Oni privlače vodu ka koži. Sastojci koji omekšavaju kožu i pomažu u zadržavanju vlage u koži su mineralna ulja, lanolin, shea maslac, ulje jojobe, arganovo ulje...
S druge strane, izbjegavajte sljedeće sastojke u proizvodima za make-up i njegu kože:

5. Štitite kožu od sunca!

Svaki tip kože zahtijeva zaštitu od UV zraka, a posebno suha koža. Zaštita kože od UV zračenja sa zaštitnim faktorom minimalno 30 treba biti ozbiljan zadatak, a ne misija kojoj se tu i tamo posvetite. Stoga, obratite pozornost na to da vaša dnevna krema za lice ljeti sadrži i UV zaštitni faktor, a za vrijeme sunčanih dana znajte da vam je šešir protiv sunca najbolji prijatelj. Kod odlaska na kupanje, izlete ili planinarenje, obavezno zaštitite suncu izložene dijelove tijela kremom za sunčanje i redovito je obnavljajte. Izbjegavajte boravak na direktnom suncu te općenito predugi boravak na suncu. 

6. Brinite za kožu i iznutra

Pijte dovoljno tekućine i pobrinite se da što više prigrlite zdravi način prehrane jer ćete tako osigurati najbolje uvjete i za zdravlje i ljepotu svoje kože. Prehrana bogata omega-3 masnim kiselinama pomoći će koži da ojača svoju prirodnu sposobnost zadržavanja vlage i elastičnost te joj pomoći u borbi protiv štetnih utjecaja UV zraka za kožu (tzv. fotostarenja). Omega-3 masne kiseline nalaze se najviše u ribama (losos, tuna, skuša, sardine…), orašastim plodovima (posebno bademi i orasi), sjemenkama (primjerice lan, chia) te hladno prešanim biljnim uljima (primjerice, maslinovo, laneno, orahovo, repičino i dr.). Izbjegavajte stres!

Napomena
Ljuskanje kože u kombinaciji s crvenilom može biti znak seboreičnog, alergijskog ili atopijskog dermatitisa. Vrlo suha koža može biti uzrokovana i psorijazom. Ukoliko imate problematičnu suhu kožu sklonu iritacijama ili ljuskanju, posjetite dermatologa kako biste isključili mogućnost kožnih bolesti, koje zahtijevaju poseban tretman.
 

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel
Midas pixel