Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti 7 probiotika koji nisu jogurt

7 probiotika koji nisu jogurt

Probiotici su veliki hit u prehrani otkad su istraživanja pokazala da je dobro konzumirati “zdrave bakterije” jer nam mogu popraviti probavu, održavati je regularnom i poboljšati imunitet.

Probiotici su veliki hit u prehrani otkad su istraživanja pokazala da je dobro konzumirati “zdrave bakterije” jer nam mogu popraviti probavu, održavati je regularnom i poboljšati imunitet. No vjerojatno i vama kada se kaže probiotik prvi napamet pada jogurt, ipak moramo reći da ćete se iznenaditi koliko je fermentiranih jela diljem svijeta probiotik, a pritom i vrlo ukusno. Bolje od jednog probiotika je unositi dva ili tri, tako da potražite najukusniju stvar s popisa i bacite se na “posao”!

Čak sedam probiotika? Evo ih!

1. Pljesnivi i odstajali sirevi – Sada imate još više razloga za voljeti Roquefort ili Gruyère. Naime, iste bakterije i gljivice koje pljesnivim i odstajalim sirevima daju njihov nevjerojatan okus u stvari dodaju odličnu bakterijsku raznolikost vašoj prehrani.

2. Kiseli kupus – U svojem najjednostavnijem obliku, kiseli kupus je narezani kupus fermentiran u slanoj vodi. Ovaj gorak kiseli specijalitet je u stvari prepun lactobacillus plantarum, moćnim probiotikom koji može blagotvorno djelovati na vaše zdravlje organizma i pripomići kod snižavanja kolesterola.

3. Kefir – Kiselo piće poput jogurta, ali puno bolje. On sadrži oko 10-ak vrsta bakterija (spram jogurtovih 2-4 vrste) i pomaže kod probavnih tegoba, a ako ste intolerantni na laktozu, puno ćete ga lakše probaviti od mlijeka.

4. Kombucha – U Kini je nastao otprilike 220 godine prije Krista i smatrao se eliksirom zdravlja. Ovo pjenušavo piće najbolje je piti u čistom obliku jer tada pomaže s kolesterolom i poboljšava rad jetre i bubrega.

5. Kimchi – Pričamo li o prirodnim probioticima, Kimchi je daleko najjači! Radi se o mješavini umaka i povrća poput kupusa, češnjaka, čilija, đumbira i ribljeg umaka koji stoji zaista dugo vremena prije nego li fermentira, ali zato ima zadivljujuće velik broj “dobrih” bakterija.

6. Kiseli krastavci – Oni su prepuni dobrih bakterija, ali birajte pametno. Mnogi su pasterizirani u bijelim octu što im daje dobar i pikantan okus, ali ubija dobre bakterije. Najbolje je nabaviti one koji se fermentiraju u rasolu. Lactobacillus brevis, probiotik pronađen u takvim krastavcima, može uvelike smanjiti trajanje gripe i prehlada. Osim krastavaca, dobro je jesti i kisele mahune, cvjetaču i ciklu.

7. Miso – Pasta od fermentirane soje smatra se jednim do razloga dugovječnosti Japanaca. omaže u štićenju tijela od raka dojke, jetra, pluća i debeloga crijeva. Što se duže soja fermentira, to je miso zdraviji. Probajte miso ubaciti u rižu, dresinge i umake; no pazite da ga ne kuhate, jer tako ubijate sve njegove benefite!

Važno je napomenuti kako je za zdravlje najbolja raznolika prehrana te da se u ničemu ne treba pretjerivati ili se držati samo određene grupe namirnica. Članak je informativnog karaktera te nikako ne zamjenjuje stručan medicinski savjet.

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka