Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti U borbi protiv sjedilačkog načina života

U borbi protiv sjedilačkog načina života

Jedan od najvećih zdravstvenih rizika leži upravo u fizičkoj neaktivnosti. Sjedilački način života povećava mogućnosti za razvoj određenih kroničnih zdravstvenih stanja.

20. studeni 2020.

Iako vam je možda ugodno na poslu, sama činjenica da sjedite dulje vrijeme - bez ikakvog oblika kretanja - može biti jedan od najvećih zdravstvenih rizika s kojima se trenutno suočavate.

Krenimo s osnovama. Svi znamo da je kretanje bitno, ali obaveze i tempo života ponekad ne ostavljaju dovoljno vremena za aktivnosti. Jednostavno rečeno, naša tijela nisu stvorena da sjede cijeli dan. Dugotrajno sjedenje, čak i uz vježbanje, negativno utječe na naše zdravlje. Činjenica je da neki od nas glavninu budnih trenutaka provodemo na kauču, sjedeći za uredskim stolom ili u autu.

Cjelodnevnom sjedenju nije se teško suprotstaviti, ali morate pripaziti na dva detalja: dnevnu aktivnost i količinu vremena koju provodite sjedeći.

Odmah nakon što sjednete, aktivnost vaših mišića se usporava i brzina sagorijevanja kalorija pada na jednu kaloriju u minuti.

Srećom, trebate učiniti samo dvije stvari kako biste se suprotstavili učincima cjelodnevnog sjedenja:
•    Ne zaboravite ustati svakih sat vremena.
•    Uzmite svaki dan 30 minuta za malo aktivnosti.

Uz to, svoje sjedenje možete učiniti daleko udobnijim, ali i zdravijim za vaše tijelo. SISSEL diskovi za sjedenje koje možete pronaći na Bauerfeind stranicama i prodajnim mjestima savršena su kombinacija podloška za sjedenje i jastuka za sjedenje punjenog zrakom. Pružaju mogućnost aktivnog i dinamičnog sjedenja rasterećujući gornji dio tijela i rad mišića leđa bez vježbe. Uz to podupiru i uspravno držanje.

Postoje različite vrste podloga za sjedenje prilagođenih različitim potrebama, ali i zdravstvenim stanjima. Primjerice SISSEL prsten za sjedenje pogodan je za osobe koje pate od smetnji prilikom sjedenja osobito nakon operacija područja međice, ozljeda analnog područja, hemoroida te tijekom trudnoće i nakon poroda dok se SISSEL jastuk za sjedenje preporuča nakon ozljeda i operacija.

Zasigurno ne možemo do kraja promijeniti činjenicu o količini vremena koju provedemo sjedeći, ali možemo olakšati i pomoći našem tijelu da se lakše i bolje nosi s tim činjenicama.

Dobra vijest je da uvođenjem svakodnevne fizičke aktivnosti u trajanju od 30 minuta, ustajanju svakih sat vremena prilikom uredskog posla i uz pomoć kvalitetnih podloga za sjedenje, možete značajno smanjiti dnevnu nelagodu s kojom se suočavate.  Ne samo da ćete smanjiti probleme s mišićno-koštanim sustavom, već ćete biti zadovoljniji, a što je još važnije, učinkovitiji.

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka