Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti Ideje za zdrave međuobroke

Ideje za zdrave međuobroke

Kvalitetni međuobroci su izrazito važna stvar u životu jer nam daju energiju i sprječavaju nagli pad šećera u krvi. A svakodnevno treba smisliti – dva! Naizgled jednostavna, no ponekad i komplicirana misija. Ako vam nedostaje ideja za zdrave međuobroke, pročitajte više, a pripremili smo vam i nekoliko recepata…

Tijekom dana, trebali bismo imati 3 glavna obroka i dva međuobroka. Kao i obroci, i međuobroci bi trebali biti zdravi i uravnoteženi obroci koji će nam dati hranjive tvari, učiniti nas produktivnijima i zadovoljnijima. Oni tako potiču i metabolizam, sprječavaju prejedanje pa tako mogu spriječiti i debljanje te zdravstvene komplikacije.

Naravno, zdravi međuobroci ne mogu uključivati odlazak u trgovinu po vrećicu čipsa, slanih krekera ili čokoladu. Idealno, oni ne sadrže bijeli šećer i bijelo brašno te imaju minimalne količine soli. Sadržavaju voće, povrće, orašaste plodove ili kombinaciju. Možete ih napraviti unaprijed, primjerice navečer za ujutro, jesti tople ili hladne i lako spakirati i za posao.

Nekoliko jednostavnih ideja za međuobroke:

- jabuka s maslacem od kikirikija
- sir i vrhnje sa svježim krastavcima
- tvrdo kuhano jaje s integralnim prepečencem i svježim povrćem
- običan grčki jogurt s dodatkom voća po vašem izboru
- frape od mlijeka i voća po vašem izboru, eventualno s dodatkom meda
- voćni smoothie od voća po izboru s dodatkom malo vode ili voćnog soka od naranče
- šaka orašastih plodova sa sušenim voćem po izboru
- voćna salata s grožđicama
- razne salate…

Donosimo vam i nekoliko recepata za međuobroke:

 

Čips od avokada

Sastojci: 1 veliki avokado, ¾ šalice ribanog parmezana, 1 žličica limunovog soka, ½ žličice češnjaka u prahu, ½ žličice mediteranske mješavine začina, malo papra.

Uputa: Zagrijte pećnicu na 150 stupnjeva i na protvan stavite papir za pečenje. Ogulite avokado i izvadite košticu te ga zgnječite vilicom u okrugloj posudi. Dodajte parmezan, limunov sok, češnjak i začine i sve dobro promiješajte. Stavljajte smjesu na papir za pečenje žlicom, nakon čega stisnite smjesu tako da svaki čips bude okrugao i promjera oko 7,5 cm.

Pecite oko 30 minuta, dok čips ne postane zlatne boje i hrskav, u dvije ture (dva puta po šest čipsa). Čips jedite ohlađen sam ili uz svježu rajčicu ili humus.

 

Paleo granola

Sastojci: 1 šalica badema, 1 šalica oraha, oraha pekan ili pistacija, 1 šalica sušenih brusnica, ½ šalice sjemenki bundeve, ½ šalice kokosovog brašna, ¼ šalice sjemenki lana, ¼ šalice sjemenki suncokreta, ¼ šalice sjemenki sezama, 1 žličica soli, 1 žličica cimeta, ½ žličice mljevenog muškatnog oraščića, 3 žlice otopljenog kokosovog ulja, ¼ šalice meda i 1 žličica ekstrakta vanilije.

Uputa: Granola su hrskavi domaći müsli, u ovoj verziji bez žitarica. Uključite pećnicu na 180 stupnjeva. U velikoj posudi promiješajte orašaste plodove, brusnice, sjemenke, sol, cimet i muškatni oraščić. U manjoj posudi promiješajte kokosovo ulje, med i vaniliju. Prelijte preko smjese od oraščića i sjemenki, sve skupa dobro promiješajte i izlijte na papir za pečenje na protvan. Pecite 23 minute na 180 stupnjeva. Ohladite i spremite u staklenu bocu (čuvajte do 3 tjedna) i servirajte uz jogurt ili sladoled.

 

Smoothie s jagodama i špinatom

Sastojci: šaka listova sirovog mladog špinata, 1 šalica jagoda, 1 banana, ¼ šalice ananasa, 1 šalica biljnog mlijeka (idealno bademovog ili kokosovog), 1 žlica chia sjemenki.

Uputa: Sve sastojke stavite u blender i miksajte dok ne dobijete homogenu teksturu. Po želji možete dodati još biljnog mlijeka, ovisno koliko gusti/rjeđi smoothie želite.

 

Loptice s kikiriki maslacem

Sastojci: 1 i ¼ šalice zobenih pahuljica, ½ šalice kokosovog brašna, ¼ šalice mini čokoladnog čipsa, 2 žlice chia sjemenki, 2 žlice lanenih sjemenki, ½ žličice mljevenog cimeta, prstohvat soli, ¾ šalice kikiriki maslaca ili paste, ¼ šalice meda, ½ žličice ekstrakta vanilije, 2 žlice mlijeka.

Uputa: Na veliki protvan postavite papir za pečenje. U velikoj zdjeli dobro pomiješajte sve sastojke, a prema potrebi možete dodati još mlijeka ukoliko je smjesa presuha. Zatim oblikujte rukama loptice i poslažite ih u protvan. Stavite ih u hladnjak na 30 minuta. Gotovo!

 

Salata s jajima i feta sirom

Sastojci: zelena salata, 1 tvrdokuhano jaje, 2 kocke feta sira, ½ šalice kukuruza iz konzerve, 1 žlica sezamovih sjemenki, 1 žlica maslinovog ili bučinog ulja, eventualno malo soli.

Uputa: Jaja i feta sir narežite na kockice, dodajte zelenu salatu natrganu na manje komade, kukuruz i sjemenke. Sve promiješajte. Stavite u posudu u hladnjak i ponesite sa sobom na posao. Ulje idealno dodajte prije konzumacije!

 

Grickalice od slanutka

Sastojci: 2 šalice slanutka iz konzerve (ocijeđenog i skinute kožice), ½ šalice maslinovog ulja, 2 žlice začina po želji, primjerice: luk i češnjak u prahu, peršin, kopar, papar, luk vlasac, malo soli.

Uputa: Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva i pripremite veliki protvan s papirom za pečenje. Ravnomjerno rasporedite slanutak po protvanu i pecite dok ne postane zlatni i hrskavi, 30 minuta. Zatim stavite slanutak u veliku zdjelu, dodajte maslinovo ulje i začine. Promiješajte i stavite natrag u protvan te pecite još 5 minuta.

 

Čips od tikvica

Sastojci: 2 velike tikvice, narezane na tanke ploške, 1 i pol šalica naribanog parmezana, papar, umak od rajčice.

Uputa: Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva. Pripremite protvan s papirom za pečenje. Ploške tikvice poslažite po protvanu i pospite paprom. Na svaku plošku stavite sloj parmezana tako da ju prekrije. Pecite 20-25 minuta, dok ne postanu zlatne boje i hrskave. Jedite ih uz umak od rajčice.

 

Zapačeni bademi

Sastojci: 3 šalice badema (po želji možete kombinirati i s indijskim oraščićima), 1/3 šalice kvinoje, 2 žlice meda, 1 bjelanjak jajeta, ¼ žličice kajenskog papra, ¼ žličice đumbira u prahu, malo soli.

Uputa: Zagrijte pećnicu na 150 stupnjeva i pripremite protvan s papirom za pečenje. U veliku zdjelu stavite sve sastojke i dobro ih promiješajte. Sve stavite u protvan i pecite dok ne postane hrskavo, 12-15 minuta.

 

Rajčica ili paprika punjena sirom

Sastojci: 2 veće rajčice ili 6 manjih /dvije paprike , 150 grama posnog sira, začini: bosiljak, origano, kurkuma i malo soli.

Uputa: Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva. Pripremite protvan premazan s malo maslinovog ulja. Rajčice prerežite po sredini i nježno izdubite vilicom. Paprike prerežite na pola i izvadite koštice. Svaku rajčicu/papriku napunite posnim sirem i začinima. Pecite 15 minuta.

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka