Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom
Početna Novosti Namirnice koje će vam pomoći da lakše zaspite

Namirnice koje će vam pomoći da lakše zaspite

Nakon odlaska u krevet dugo se okrećete i teško zaspite, ili se budite tijekom noći? Ležite u krevetu i očajavate? Jeste li znali da postoje određene namirnice koje će potaknuti pospanost i pomoći vam da lakše zaspite? Nakon odlaska u krevet dugo se okrećete i teško zaspite, ili se budite tijekom noći? Ležite u krevetu i očajavate? Jeste li znali da postoje određene namirnice koje će potaknuti pospanost i pomoći vam da lakše zaspite?

08. travanj 2020.

Hrana može značajno utjecati kako na naše raspoloženje, tako i na naš ritam spavanja. Ako teško zaspite ili se noću često budite, moguće je da jedete hranu koja negativno utječe na vaš prirodni ritam i ometa vam san. Za večeru je, općenito, idealno jesti laganiju hranu, složene ugljikohidrate u obliku povrća uz proteine i zdrave masnoće. 

Donosimo vam i listu namirnica koje su posebno dobre za večer i koje će vam pomoći da se lakše zaspite i bolje spavate. Prednosti takvih namirnica u prehrani su i znanstveno utemeljene, pa, vrijedi probati!

Orasi
Prije spavanja pojedite šaku oraha. Orasi sadrže melatonin, hormon koji podupire prirodni ritam spavanja. Orasi su i odličan izvor vlakana, magnezija i vitamina B, tvari koje će vam pomoći da se opustite i tako lakše zaspite.

Višnje
Kao i orasi, i višnje sadrže prirodni regulator sna melatonin. Barem trideset minuta prije spavanja popijte čaj ili sok od višanja, čime ćete, osim što ćete lakše utonuti u san, učiniti dobro i za svoje zdravlje jer su višnje bogate antioksidansima čime štite od demencije, usporavaju starenje kože te smanjuju rizik od moždanog udara. 

Kivi
Imate li problema sa spavanjem, jedan sat prije spavanja pojedite dva kivija. Tako preporučuju znanstvenici s medicinskog fakulteta Taipai u Tajvanu. Oni su dokazali da kivi sadrži mnogo ljekovitih tvari, među kojima i antioksidanse, kalij i serotonin, koji mogu pomoći kod poremećaja spavanja.

Banane 
Ovo voće će vam pomoći da utonete u san jer sadrži magnezij i kalij koji prirodno opuštaju mišiće, kao i triptofan. To je jedna od esencijalnih masnih kiselina, važna protiv nesanice, tjeskobe i depresije, a namirnice bogate triptofanom su i mahune, krumpir, grah, špinat, heljda, zob, leća, marelice itd.

Brazilski oraščići
Ovi orašasti plodovi bogati su mineralima kao što su selen i kalij, koji pozitivno djeluju na kvalitetu sna. Pozitivno djelovanje brazilskih oraščića na san potvrdilo je i znanstveno istraživanje Sveučilišta u Pennsylvaniji u SAD-u. Selen je inače jedan od najvažnijih minerala za zdravlje štitnjače. Dobro je znati i da su na glasu kao grickalice koje općenito čuvaju mentalno zdravlje, reguliraju kolesterol u krvi, štite srce i krvne žile te poboljšavaju zdravlje kostiju.

Losos i slična riba
Ribe bogate omega-3 masnim kiselinama, poput lososa i sleđa, imaju uspavljujuća svojstva jer sadrže DHA (dokozaheksaensku kiselinu), masnu kiselinu iz omega-3 grupe koja blagotvorno djeluje na mozak i cijeli živčani sustav. DHA može potaknuti proizvodnju melatonina u organizmu. Te su ribe i dobar izvor selena, fosfora, kalija i vitamina B, što samo upotpunjuje njihov odličan utjecaj na kvalitetu sna. 

Za kraj, važno je napomenuti da prije spavanja treba izbjegavati sljedeće namirnice: 
- kofein (kava, čaj, čokolada, gazirana pića…), jer stimulira organizam i može poremetiti san, a njegov utjecaj može trajati i satima
- šećer, jer uzrokuje nestabilnost glukoze u krvi i ometa san
- crno vino, jer stimulira rad mozga
- jake začine, poput čili papričica, papra ili đumbira.
 

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka