Kategorije proizvoda
01 2222 000
0 kom

Mnogi pate od proširenih vena, ispucanih kapilara ili drugih venskih bolesti. One se mogu liječiti. A mogu se čak i spriječiti.

Sa slabim stijenkama vena noge oteknu i bole. Uz pomoć ovih savjeta podržavate zdravlje vaših vena i ublažavate bolove. Vene su svakoga dana izložene iznimnim naprezanjima: Svakodnevno pumpaju do 10.000 litara krvi kroz organizam. Međutim, zbog nedostatka vježbe i dugog sjedenja ili stajanja, mišići u listovima nisu dovoljno aktivni. Važni venski zalisci gube svoju pokretačku snagu i više ne uspijevaju prenijeti krv natrag u srce. Rezultat: teške i natečene noge. To pogoduje proširenim venama, ispucanim kapilarama i drugim venskim bolestima. U najgorem slučaju može doći do flebitisa ili tromboze. Kako ne bi došlo do toga, postoje neki savjeti i trikovi kako opet vitalizirati teške noge. Donosimo pet savjeta protiv teških i otečenih nogu.

Ostati u pokretu

Kretanje je najbolji način aktiviranja mišića oko vena potkoljenice. Djeluju poput pumpe: kada ih stegnete i pustite da se ponovo olabave, krv teče kroz žile. Sportovi kao što su plivanje, vožnja biciklom ili planinarenje izuzetno su prikladni za aktiviranje mišića potkoljenica. Nagle kretnje zaustavljanja, što je često potrebno u tenisu ili nogometu, obično opterećuju vene. Male gimnastičke vježbe često su dostatne za aktiviranje venskih zalistaka. Naizmjenično podizanje peta prema gore i povlačenje nožnih prstiju prema potkoljenici ili kruženje nogu dobro djeluju čak i kada sjedite za radnim stolom. Pa čak i oni koji se penju stepenicama umjesto liftom ili ostavljaju automobil kod kuće i voze bicikl, rade nešto dobro za svoje vene.

Zdrava prehrana za zdrave vene

Nezdrava, visokokalorična prehrana i s tim povezani višak kilograma povećavaju postojeće tegobe s venama, a mogu ih čak i potaknuti. Alkohol i šećer također oštećuju krvne žile. Vlakna, s druge strane, potiču probavu i opskrbljuju tijelo važnim vitalnim tvarima. Nalaze se u cjelovitim žitaricama, voću i povrću. Omega 3 masne kiseline, koje se mogu unijeti putem konzumacije avokada, lanenih sjemenki i oraha, jača elastičnost vena. Za dobru cirkulaciju krvi, dnevno treba popiti najmanje dvije litre tekućine. Na taj se način krv ne zgušnjava i rizik od tromboze je minimiziran.

Priuštite nogama malo luksuza

Podizanje nogu uvis, što je češće moguće, ne samo da ih opušta, već i podržava rad vena. Masaža nogu potiče povratak krvi u srce. Međutim, uvijek biste trebali masirati odozdo prema gore.

Pobrinite se za rashlađivanje

Osobito ljeti, gležnjevi natiču, listovi se zatežu i bole. To se događa jer se krvne žile šire na vrućini. To dodatno otežava transport krvi. Pomoću tuševa hladnom vodom, krvne žile se ponovo stežu, protok krvi se revitalizira. Posjet sauni ili obilno sunčanje obično pojačavaju poteškoće.

Izbor odgovarajuće odjeće

Uska odjeća sprječava vene u obavljanju svoje zadaće. Zbog toga bi se čarape i hlače trebale lagano pridržavati uz gležnjeve i na pregibu koljena, a ne urezivati se u njih. Osim toga, nošenje ravnih cipela pojačava cirkulaciju krvi; visoke potpetice treba čuvati za posebne prigode. Najbolje je hodati bosonog što je češće moguće - to jača mišiće i aktivira venske pumpe. Za sprječavanje da se blage slabosti vena ne razviju u proširene vene ili druge venske bolesti, pogodno je nošenje kompresivnih čarapa ili tajica. Kod prvih znakova venskih bolesti obično je dovoljna primjena slabijih klasa kompresije. Uvijek je preporučljivo nositi kompresivne čarape na dugim putovanjima autobusom ili zrakoplovom - čak i bez određenog problema s venama, jer nedostatak pokreta može dovesti do tromboze.

Probleme s venama shvatite ozbiljno. Ako se simptomi poput natečenih nogu i stopala nastave kroz dulje vrijeme ili se pojave drugi znaci venskih bolesti poput proširenih vena ili ispucalih kapilara, liječnik treba utvrditi uzroke. On zna koji je najbolji tretman za određene probleme.

 

Komentari (0)
Vaše mišljenje nam je važno.

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Nema komentara.
Newsletter
Ne propustite naše posebne pogodnosti, akcije i uštede. Pretplatite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta.

Newsletterom vam šaljemo:

  • Posebne pogodnosti
  • Akcije i uštede
  • Najnovije obavijesti
  • Savjete stručnjaka
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel
Midas pixel