Nazovite nas: +385 1 6542 855
Spremni za odjeću kratkih rukava?

Spremni za odjeću kratkih rukava?

Bliži se vrijeme kad uglavnom oblačimo odjeću kratkih rukava. Ako baš niste zadovoljni svojim rukama, znajte da ih možete učvrstiti jednostavnim vježbama koje se izvode s bučicama od jedne ili dvije kile (kako kome odgovara). Izdvojite svaki dan oko pet minuta za ove jednostavne i ne previše zahtjevne vježbice i već za dva tjedna bit ćete zadovoljniji svojim rukama. Napomena: vježbe radite polako i pritom se usredotočite na mišiće.

 

 

VJEŽBA 1

Stanite uspravno s lagano savinutim koljenima. U svaku ruku stavite bučicu i pustite ruke da vise sa strane, s dlanovima okrenutima prema tijelu. Podignite ruke širom na svaku stranu u ravninu s ramenima, dlanovi neka gledaju prema podu. Spustite ruke. Vježbu ponovite 10 – 12 puta.

 

VJEŽBA 2

Stanite uspravno s nogama raširenim u širini kukova, s lagano savijenim koljenima. Ruke neka su vam vertikalno iznad i savijene iza glave, s bučicama u dlanovima. Ruke držite blizu glave, a laktovi neka gledaju prema stropu. Ispružite ruke što više možete prema gore i zadržite se na trenutak u toj poziciji. Vježbu ponovite 10 – 12 puta.

 

VJEŽBA 3

Bauerfeind

Stanite uspravno s bučicama u svakoj ruci, stopala razmaknite u širini ramena. Ruke su raširene u visini ramena i savijene u obliku slova L. Ispružite obje ruke prema stropu i kad ih potpuno ispružite zastanite na trenutak. Zatim ih vratite u početni položaj. Ponovite vježbu 10 – 12 puta.

 

VJEŽBA 4

bauerfeind

Stanite s nogama razmaknutima u širini ramena, s ispruženim rukama i bučicama u svakoj ruci. Dlanovi su okrenuti prema gore. Savinite jednu ruku u laktu i osjetite kako vam se ruka steže skroz do ramena. Spustite ruku. Ponovite 10 – 12 puta sa svakom rukom.

 

 

RASTEZANJE

Nakon vježbanja mišića, uvijek se treba istegnuti. Podignite ruke i savinite ih iznad glave. Dlanom jedne ruke pritisnite drugu ruku u laktu i osjetite rastezanje. Rastežite svaku ruku bar 10 sekundi.