Nazovite nas: +385 1 6542 855
Što nutricionisti predlažu da jedete kada ste pod stresom?

Što nutricionisti predlažu da jedete kada ste pod stresom?

Vjerujemo da bez obzira na to koliko zdravo živite i često vježbate, sigurno kod kuće imate malo čokolade, sladoleda ili čipsa kojega čuvate za neke stresne trenutke. Stres se događa svima, a tada najčešće ne razmišljamo o tome što jedemo, već tražimo “slatku” utjehu.Stresne situacije mogu se dogoditi svima, pa tako i nutricionistima, koji imaju malo zdravije “anti-stres” navike. Upravo zato, skupili smo popis stvari koje nutricionisti predlažu da jedete kada vas uhvati ta grozna “žuta minuta”.

Stres? Ovo je najbolji izbor!

1) Slani oraščići – Praktično za rješavanje od stresa je žvakanje nečeg hrskavog, poput badema ili oraha prekrivenih s malo soli, čokolade ili cimeta. Oni su dobar izvor magnezija, a pritom ćete dobiti i dobru dozu zdravih masnoća, proteina i vlakana.

2) Sladoled – Možda ne klasičan sladoled, već njegova zdravija verzija s manje šećera i manje kalorija ili primjerice “frozen yogurt”, kao još zdravija opcija. Možete i kod kuće napraviti sladolede od kokosova mlijeka ili jogurta s voćem!

3) Zobene pahuljice – Vjerovali ili ne, one su fantastičan izbor, a dobar su izvor ugljikohidrata koji povećavaju proizvodnju serotonina u tijelu.

4) Jogurt s bobicama – U jogurt umiješajte bobičasto voće jer ono je bogato antioksidansima.

5) Pečeni slanutak u čokoladi – Neobičan izbor, ali slanutak je bogat proteinima, vlaknima i zdravim masnoćama, kad je pečen, on je hrskav pa je dobar za žvakanje, a malo čokolade će dodati onaj slatki trenutak u priču.

6) Humus i grahorice – Oboje je puno nutrijenata koji pridonose dobrom raspoloženju, poput cinka i magnezija, dok će vas vlakna i proteini u njima dugo držati sitima. Probajte humus uz povrće ili pečene grahorice.

7) Mrkve i maslac od oraščića – Mrkvice su hrskave pa su dobre za žvakanje, a pametno ih je kombinirati sa žlicom ili dvije maslaca od kikirikija ili badema jer su bogati magnezijem.

8) Pistacije – Osim što su hrskave i bogate nutrijentima koji rade na poboljšanju raspoloženja, istovremeno će vas i zasititi. Pritom dolaze u ljuski, čije skidanje će vas dodatno natjerati da usporite i s vremenom će vas opustiti.

9) Lisnato zeleno povrće – Vaš mozak radi bolje kada ga dobro hranite, a kada ste pod stresom znači da vam nedostaje i dobrih nutrijenata. Odličan izbor su kelj i špinat – isprobajte!