Nazovite nas: +385 1 6542 855
Vježbe za dobro držanje tijela

Vježbe za dobro držanje tijela

Neki dan smo vam pisali o jogi za početnike, i nadamo se da ste počeli s vježbom i pozama. Zašto? Jer jogu možete raditi kod kuće, u spavaćoj sobi, kuhinji, hodniku…  Opće je poznato kako ubrzan stil života kojega danas svi vodimo ima velike posljedice na naše držanje, bilo radi krivog stajanja, sjedenja ili spavanja. Upravo zato, tjelovježba bi se trebala savršeno uklopiti u našu svakodnevicu da bismo se njome stigli i baviti. Idealno rješenje? Već spomenuta joga ili pilates kod kuće.
Pilates se možda čini jednostavan, ali je zahtjevan i lako se vježba kod kuće, a vodi do boljeg držanja tijela, kao i raspoloženja. Najbolje bi bilo vježbati pola sata prije ili poslije posla, bilo da bi ste poboljšali cirkulaciju i uspješnije započeli dan ili kako bi se relaksirali nakon stresa na poslu. Svako vježbanje, pa i ovo, treba započeti istezanjem tijela kako biste ugrijali mišiće za vježbu. Istezanje je najzabavnije na SISSEL pilates lopti; laganim rastezanjem i povlačenjem tijela po cijeloj lopti, od vrata pa sve do ispod koljena, rastežete leđne mišiće, ali i radite na svojoj ravnoteži. Pravilnim disanjem i kretnjama zagrijavate svoje tijelo kako bi bilo spremno za nove vježbe. Ovu vježbu ponavljajte nekoliko puta i leđni mišići su spremni za nastavak vježbanja. Vratne mišiće možete zagrijati laganim pokretima vrata dok ste u sjedećem ili stajaćem položaju. Kako bi to trebalo izgledati pogledajte u videu na kraju članka. I trbušne mišiće možete vježbati na SISSEL lopti, što će ovaj napor učiniti ipak malo zabavnijim.
Nakon što legnete na svoju prostirku, postavite noge pod pravim kutom na loptu tako da ste noge oslonili samo na pete. Nakon toga, prebacite ruke iza vrata te laganim podizanjem ramena počinjete kretati svoje trbušne mišiće. Poslije laganog istezanja, počinju vježbe koje imaju instant djelovanje na vaše držanje! Iako ne morate u ovim vježbama koristiti loptu, savjetujemo da ju koristite radi što intenzivnijeg istezanja mišića. Nadalje, vježbe vrata i gornjeg dijela leđa ključni su za dobro držanje. Stoga, kratke vježbe koje su prikazane u videu mogu vam pomoći kako bi poradili na svom držanju u samo par minuta dnevno!
Nakon ovih 10 vježbi, ponovno se istegnite na lopti, pazite na svoje držanje, ali i na poze u kojima se osjećate najugodnije. Istezanje nakon vježbanja iznimno je bitno kako ne biste imali upalu mišića. Samo pola sata vježbanja dnevno pozitivno pridonosi pravilnom držanju, a ako to nastavite prakticirati svaki dan, vaše tijelo će vam biti zahvalno!