Nazovite nas: +385 1 6542 855
Zašto bi se svi trkači trebali baviti jogom ili barreom?

Zašto bi se svi trkači trebali baviti jogom ili barreom?

Dosad nije bilo tipično vidjeti trkače na satu joge ili popularne izvedenice baleta – barre, no zašto je to rastući trend? Nakon što je pojam “joga za trkače” postao popularan na YouTubeu, prilagođeni satovi joge za amatere postali su veliki trend u svijetu. Naime, joga trkače održava mentalno i psihički zdravima, a pritom im pomaže i da izbjegnu ozljede. Evo nekih od benefita joge za trkače!

1) Osnaživanje mišića – Trkači u biti rade puno više od samog trčanja dok trče. To znači da bi bilo dobro osnažiti mišiće. Barre treninzi rade na trupu i u stvari jačaju mišiće trbuha od početka do kraja sata. Upravo je “core” jedna od najbitnijih mišićnih skupina u trčanju, a istraživanja su pokazala da što jači core imamo on produžuje kvalitetu i izdržljivost trčanja. Joga je također fokusirana na jačanje corea, ali njene male poze balansiranja mogu ojačati sitne, ali bitne mišiće u zglobovima, nogama i trupu, koji će pridonijeti bržem i efikasnijem trčanju.

2) Izbjegavanje ozljeda – Istezanje je vrlo bitno jer pomaže u fleksibilnosti tijela, prevenira ozljede i potiče brži oporavak. Yoga pomaže rastegnuti mišiće prsa i kukova i ojačati trup, stražnjicu i zadnju ložu, što će pridonijeti boljem držanju tijela. A kako su i joga i barre vježbe koje na “sjedaju” na zglobove, tijekom njih će ih trkači itekako moći dobro odmoriti.

3) Jačanje mentalne snage – posebice tijekom maratona, bitno je ostati “jak” u glavi. Kada tijelo počne boljeti, morate prilagoditi disanje i imati i psihičke snage kako bi izdržali do kraja. Dok su mentalni benefiti joge općepoznati, barre te tjera da mentalno izađeš iz zone komfora. Satovi barrea su praktički neugodni od početka do kraja, što može biti slično trčanju. Ovdje tijelo dobiva velike fizičke benefite od vježbanja, koji će na kraju biti i mentalni benefiti. Fokusiranje na disanje i formu pridonijet će spajanju duha i tijela.